UPDATE 14 december 2020!

Ook voor mij betekenen de nieuwe COVID-19 maatregelen en richtlijnen van het RIVM dat er wat aanpassingen zijn in de JOKER lessen, zitlessen en trainingen. Lees daarom onderstaande informatie goed door, zodat je weet wat je moet doen als je bij ons op locatie komt of als ik naar jou toe kom voor een zitles.

Allereerst is het belangrijk:

• Dat jij en ikzelf niet hoest, geen verkoudheidsklachten en/of koorts heeft. Geen klachten? Dan kan de les dus wat mij betreft doorgaan. Wij zullen tijdens de les gepaste afstand bewaren, geen handen schudden, en de overige adviezen van het RIVM in acht nemen.
  • Wil je de les annuleren omdat je in de risicogroep valt of in een van de vitale sectoren werkt en daar harder nodig bent, dan begrijp ik dit volkomen. Wel stel ik het op prijs dat je dit tijdig kenbaar maakt.

Corona richtlijnen Zitlessen

Zitlessen 1 op 1 in de buitenbak op 1,5 meter zijn MOGELIJK. Lessen in de binnenbak is vooralsnog niet toegestaan.

Ook is het mogelijk dat jouw stalhouder heeft besloten de deuren te sluiten voor mensen van buitenaf. Informeer dus even van te voren of lessen zijn toegestaan.

Vanwege de hygiëne gebruiken we tijdens de zitlessen voorlopig geen zenders, tenzij de ruiter zelf beschikt over geschikte oortjes en microfoon.

Tijdens de zitlessen kunnen we GEEN gebruik maken van hulpmiddelen (zoals bijvoorbeeld de Franklin ballen) van De Ruiterschool. Ben je echter zelf in het bezit van deze hulpmiddelen, dan mag je deze bij de hand houden om tijdens de les te gebruiken.

Corona-protocol Joker trainingen

Tot 19 januari 2021 zijn JOKER trainingen NIET mogelijk!

Live Workshops

Live workshops zijn tot 19 januari 2021 niet toegestaan. Mogelijk is er een aangepast digitaal programma of wordt je een andere datum aangeboden. Hiervoor neem ik persoonlijk contact met je op.

Heel erg bedankt voor je begrip en je medewerking!

De Ruiterschool © , About, contact, Privacy Policy, Algemene voorwaarden, Vacatures